lunes, 26 de septiembre de 2011

BENVINGUTS AL MEU BLOG

Hola, em dic David i sóc el creador i moderador d'aquest blog.Tinc 15 anys i sóc un alumne de l'escola Sant Antoni Maria Claret (SAMC). Aquest blog es el que e creat a l'optativa d'informàtica on aniré publicant apartats interesants en general.. Aquesta optativa l'he agafada perqué m'agrada tot el que te relació amb l'informatica, ya que aprendre a navegar per internet és molt útil. Sóc una persona molt tranquila, i a vegades passiva peró també tinc el meu punt actiu i divertit. M'agraden molt els esports i practico el basquet al Club Basquet Cornella. Vaig començar a jugar de petit per provar, i ara per mi i per molta gent és mes que un esport, és una petita forma de vida. També m'agrada jugar a ping pong ya que es un esport en el que ets tens que moure molt poc. Un dels programas que més m'agraden són els simpsons, ya que els veig desde petit i són molt entretenits.

18 comentarios:

  1. m'agrada molt el teu bloc esta molt bé i sobretot m'agrada aquesta camara que tens posada esta ,olt bé!!

    ResponderEliminar
  2. Hola David!, el teu bloc es molt guai, i dic el mateix q l'Alex, la cama aquesta de la cantonada mola molt! :)

    ResponderEliminar
  3. David el fuelte el ablepueltas.. bon blog david

    ResponderEliminar
  4. UOO! Molt bé! jajaj La càmara esta bé, sembla que et vigilia! Felicitats pel bloc! (:

    ResponderEliminar
  5. David! m'agrada el teu blog, está molt chulo!

    ResponderEliminar
  6. hola david m'agrada el teu bloc per aixó del basquet continua així

    ResponderEliminar
  7. Hola payán, magrada el teu bloc. I tinc ganes de que hi arribi un altre torneig de bàsquet, peró sense trencar portes eeh. Cuidate able pueltas!

    ResponderEliminar
  8. 'agrada el teu bloc i la fotyo molt xula:)

    ResponderEliminar
  9. Que chulo, esta molt bé aquest blog, m'agrada força

    ResponderEliminar
  10. Buaah t'ha quedat molt i molt be eh! continua així ho estas fent molt be ^^

    ResponderEliminar
  11. M'agrada el teu blog David, esper que vagi bé el el basquet!

    ResponderEliminar
  12. M'agrada molt el teu blog, sobretot els efectes dels focs artificials que hi van sortint tota l'estona

    ResponderEliminar
  13. holaaa david m'agrada molt el teu bloc,sobretot aquests efectes k té.

    ResponderEliminar
  14. M'agradan els focs artificials que tens sota! Y Es molt graciosa la foto de la netrada

    ResponderEliminar